☜↺گرگ شدم
جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
جدید ترین محصولات
بخش بایگانی

☜↺گرگ شدم

6 بهمن 1395
  • نویسنده :
  • بازدید : 1717 مشاهده
 ☜↺گرگ شدم

چون او سگی بود

که سالها

به وفا داری اش شکی نبود...!

خیانت را دیدم

اما سکوت کردم...

حالا⇨⇩↻

هر کسی که

↺☜دم از وفا داری و عشق میزند را تکه پاره میکنم...!

✧هــًـًِـًـ......ـ✟ـه̲ـ......ــًـًِـًھ

✘✘فِــــک کَــــردْی پَریـدَن بـــا ایـن و اوْن

سَخــــــــــتِه نَـــه⁉

نَباشـــــے هَستَــن

وَلــــے خـودَم دَستــو پامـــو بَـــستَم

خیلیــا ادعــــا دارن که باهـــــــات فابــــــَـــن

2 روزبــَــعـــــد✘✦↢

تو بغــــلِ رفیقـِـــــت خـوابن ✦↢

اونـــی کِــه میگُـفْــت: زِنْــدِگــی بــی تــو مَـحالِــه ✘✘

الـــانْ بـا ♂یِـکـی دیــگِـه♂ وَسَـــطِ عِـشْـقُ حـالِــه♚

↯ سَختی نَکِشیدی مَشتي ↯

↯ تا بِبیني ↯

↯ سَختیات واسه ما ↯

●○•زنگ تفریحه



مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: